Het begin

8 juli 2014 - Calais, Frankrijk

Zondag in Canterbury de kathedraal bezocht. De viering uiteraard bijgewoond. Voor de kenners: de mis Mille regretz van Morales klonk geweldig, uitgevoerd door het kathedraalkoor. Daarna ontving ik de pelgrimsmis in de crypte. Canon Pastor Clare Edwards sprak intense woorden met de wens dat ik vrede en vreugde mag brengen overal waar ik kom. Afgelopen week had zij wel een tiental pelgrims gezegend. Vandaag gearriveerd in Calais. Afscheid genomen van mijn begeleiders: Gijske en Thomas, Jaap en Christa, Theo en Maria en Frank. Nu alleen verder.

1. Wilfried:
    8 juli 2014
    Een sterk begin, gezegend en wel op weg. Onze gedachten zijn bij jou.
  2. Aart de Kort:
    9 juli 2014
    Ha Bram, het lijkt wel of je dezelfde route neemt als de Tourkaravaan! Hoe dan ook: wens je veel sterkte en inspiratie doorheen het fraaie Noordfranse landschap!
  3. Fredy Schild:
    Mooi begin Bram!
  4. Erica Visman:
    9 juli 2014
    Beste Bram, ik wens je toe dat jij in je tocht gaat vinden waar je naar zoekt. Ieder gaat op weg met zijn eigen dromen en het geeft heel veel voldoening om iets van die dromen te realiseren. Daarnaast wens ik je ook veel verrassingen op je pad. Een goede reis, Erica
  5. Miep Hartman:
    9 juli 2014
    ik wens je veel inspirerende ontmoetingen, die je blij mogen maken.
  6. Jenny:
    9 juli 2014
    Ik hoop ook dat jij vreugde en vrede mag ontvangen op je verdere reis.

Hartelijke groet,
    Jenny
  7. Henk en Ina:
    9 juli 2014
    Mooi doel om door jouw voetafdrukkken de ziel van ieder te verrijken.
  8. Dit en Piet Bongers:
    10 juli 2014
    Hoi Bram,

Wij zijn inmiddels weer thuis van onze reis naar Noorwegen en werden verrast door jouw eerste berichten over de start van je pelgrimage. Een mooie start zo te zien, met de zegen van de bisschop en de begeleiding van je naaste familie. En nu alleen en route We wensen je veel onverwachte en mooie ontmoetingen toe en hopen dat je er volop van kan genieten.
    Hartelijke groeten,
    Dit en Piet
  9. Karin:
    10 juli 2014
    Zo Bram, de kop is er af. Het lijkt mij heel bijzonder om in die prachtige kathedraal een zegen te mogen ontvangen voor je voetreis naar Rome.
    Karin
  10. Anne-Marie:
    11 juli 2014
    Dag Bram, een mooi begin in die oude Kathedraal. En inspirerende woorden. Goede reis, till we meet again...
  11. Crina van Belzen:
    15 juli 2014
    Mooi begin, fijn om gezegend te worden. Leuk ook je foto's. Fijn dat je verhalen niet zo lang zijn, ga ik eerder lezen. de kern staat erin. Hartelijke groet Crina van Belzen Utrecht
  12. Marian Berg:
    17 augustus 2014
    Dag Bram,
    Vandaag, 17 augustus begin ik pas te lezen en ben ook zeer benieuwd naar al je andere verhalen. Daar ga ik ook zo weer mee verder. Ik bewonder je moed om aan zo'n reis te beginnen en het volhouden natuurlijk!.
    Hartelijke groet , Joost en Marian