Aankomst op het St. Pietersplein

6 oktober 2014

Elke dag zijn er vele pelgrims en groepen bedevaartgangers op het St. Pietersplein. Vandaag ben ik één van hen.

Aankomst op het St. Pietersplein

Deze foto werd gemaakt op 6 oktober 2014 met een Samsung SM-N9005.

1. Lydia:
    6 oktober 2014
    Geweldig Bram, dat je dit gepresteerd hebt! Nogmaals: ik heb er heel veel bewondering voor en wens je nog een paar mooie dagen toe in Rome. Alle goeds, Lydia
  2. Ina:
    6 oktober 2014
    Super om daar te zijn, na een bijzondere rit.
  3. Dit en Piet Bongers:
    7 oktober 2014
    Beste Bram,
    Van harte gefeliciteerd met het bereiken van het prachtige einddoel van je pelgrimage. Het lijkt me een wonderlijke ervaring na zoveel maanden te voet onderweg. Erg fijn voor je dat Frank dezer dagen samen met je optrekt. Een paar weken terug rond 21 september liepen wij ook waar jij je foto's hebt gemaakt. Op zondagmorgen vroeg rond 9 uur was het toen vrij rustig op het Sint Pietersplein, maar later een gekrioel van mensen, het is wat anders dan tijdens je wandelingen door de open vlaktes van Italië. Je ontmoet vast nog veel medepelgrims.
    Fijne dagen in Rome en een goede thuisreis gewenst.

Hartelijke groet,
    Dit en Piet
  4. Marianne de Bruin-van Oort:
    7 oktober 2014
    Gefeliciteerd Bram met het behalen van het eindpunt. Mooi dat Frank ook bij je is. Goede terugreis gewenst!
    Hartelijke groet van Rob en Marianne
  5. Wim van der Putten:
    26 november 2014
    Wat een prachtige foto. Wel geen echte pelgrimstocht maar wel de motivatie en de doelstellingen is toch een bijdrage aan je omgeving. Eerlijk gezegd zou ik deze tocht ook wel wiilen lopen maar zijn de omstandigheden niet voor mij geschikt. Ik zou graag eens je fotoboek willen zien.Ik dacht dat ik het verloop van jouw reis niet kon volgen op mijn computer mar ontdek vandaag dat het wel gekund had.
    Groeten Wim van der Putten