Het Parthenon

18 mei 2016 - Athene, Griekenland

Deze resten van een tempel beheersen de Acropolis en heel Athene.

Deze foto werd gemaakt op 18 mei 2016 in Athene, Griekenland met een Samsung SM-N9005.

1. Dit en Piet Bongers:
    23 mei 2016
    Hallo Bram,
    Bedankt weer voor je mooie reisverhaal. Dat was natuurlijk heel leuk en gezellig om een paar dagen met Gijske Athene te ontdekken. Je hebt onderweg weer genoten van je zeer sportieve wandeltocht door een stukje Griekenland.We zijn benieuwd naar je volgende verslag vanuit Rhodos.
    Veel succes op het laatste deel van deze etappe!
    Hartelijke groet.
  2. Coby wattel:
    23 mei 2016
    Hallo Bram,
    Leuk dat Gijske naar Athene is gekomen en jullie samen de stad hebben verkend. Wat je beschrijft komt ons heel bekend voor. Mooie interessante stad met veel archeologie.
    Nog een laatste stuk en dan zit het er op. Nog een plezierige tocht verder en we kijken weer uit naar je laatste blog! Groeten.
  3. Henk Pr.:
    25 mei 2016
    Hallo Bram,

Wat een beleving, ervaring, moed en wandel energie om deze reis te maken. Leuk dat je ons mee neemt met je verhalen en een tipje van je ervaringen met ons deelt. Nog heel veel succes voor het laatste stuk!