Reacties

Fredy Schild Wij hebben met de kinderen aan de Doubs gekampeerd,… 19 aug. '14
Rudie en Imelda Hoi Bram. In regen lopen is niets hopelijk heb je… 19 aug. '14
Wil Leeman Hoi Bram, Goed dat je weer onderweg bent naar Rome.Ik… 19 aug. '14
Kees van Otterlo Dag Bram, Fantastisch dat je de draad weer opgepakt… 19 aug. '14
Lydia Hoi Bram, goed van je te horen in zo'n positief… 19 aug. '14
Cees van oort dag Bram, ook een stier is een schepping van God.… 18 aug. '14
Jacqueline Vink Hoi Bram, Dat zal best even spannend geweest zijn… 18 aug. '14
Andries en Alie Bram, we vinden het altijd weer leuk om je belevenissen… 18 aug. '14
Miep Hartman Hoi Bram, leuk om te lezen dat je de rivier de Doubs… 18 aug. '14
Dineke Oh, Bram, fijn van je te horen. Tja, dat vee onderweg.… 18 aug. '14
Marian Berg Gecondoleerd Bram met het overlijden van je zwager,… 17 aug. '14
Marian Berg Wat een leuk filmpje, het gevoel dat je even mee loopt....… 17 aug. '14
Marian Berg Dag Bram, Vandaag, 17 augustus begin ik pas te lezen… 17 aug. '14
Dit en Piet Bongers Hoi Bram, Fijn dat je je resi weer hebt kunnen voortzetten.… 16 aug. '14
Feri en Ankie. Beste Bram, fijn dat je de reis kan voortzetten. Hopen… 16 aug. '14
Jeanette Het was fijn je weer even gesproken te hebben. Volgende… 14 aug. '14
Anne-Marie Beste Bram, alle goeds gewenst op je tocht 13 aug. '14
Bram Een fijne verdere reis gewenst. En sterkte bij de… 13 aug. '14
Jenny Dag Bram, Fijn dat je de voettocht naar Rome weer… 13 aug. '14
Coby wattel Goede voortzetting van je reis Bram. Je hebt veel… 13 aug. '14
Rudie en Imelda Fijn dat je de tocht weer kunt voort zetten. Heel… 13 aug. '14
Jacqueline Vink Lieve Bram, Net terug van vakantie lees ik al je reisverhalen.… 12 aug. '14
Hans en Beatrix Beste Bram, Nu begrijp ik waarom je vanmorgen de telefoon… 12 aug. '14
Lydia fijn voor je Bram. Een hele goede reis verder. 12 aug. '14
Wil Leeman Bram, een mooie tocht verder en kijk uit met het klimmen.… 12 aug. '14
Bep Oudshoorn Fijn om te lezen dat je weer verder gaat met deze… 12 aug. '14
Marianne de Bruin-van Oort Bram, goede tocht. 12 aug. '14
Miep Hartman Fijn dat je weer verder kunt. Zeker met veel gedachten.… 12 aug. '14
Gert van der Schoor Goede tocht verder Bram. 12 aug. '14
Gert van der Schoor Gecondoleerd Bram. Heel triest dat je voettocht op… 11 aug. '14
Dit en Piet Bongers Bram, gecondoleerd met het overlijden van je zwager… 10 aug. '14
Jenny Bram, Gecondoleerd met het verlies van je zwager,… 9 aug. '14
Crina van Belzen Beste Bram, Ja een plotselinge ziekte en sterven van… 8 aug. '14
Arie en Jeanette den Hoed Dag Bram, Vanmorgen de advertentie in Trouw gezien.… 8 aug. '14
Andre en cobi v.d. toorn ., Dag Bram. Je bericht gelezen,we wensen je veel… 7 aug. '14
Coby wattel Dag Bram, Goed dat je terugkomt of misschien al terug… 7 aug. '14
Dit en Piet Bongers Dag beste Bram, Zojuist je bericht gelezen. Erg jammer… 7 aug. '14
Feri en Ankie. Hallo buurman Bram, Er zijn veel paden die je als… 7 aug. '14
Ida Beste Bram, het is fijn om je blog te lezen en te… 7 aug. '14
John van zeeland Hallo Bram, ik vind het een wijs besluit dat je terug… 6 aug. '14
Ali en Cock Wat een tegenvaller Bram, op alle fronten! We zijn… 6 aug. '14
Anja van der Oest Hallo Bram, heel veel sterkte voor nu en wat komen… 6 aug. '14
Cees van oort Dag Bram, We wensen je veel sterkte. Mogelijk zien… 6 aug. '14
Jenny Bram ik wens je heel veel sterkte toe, in deze moeilijke… 6 aug. '14
Anne-Marie Sterkte Bram. Ik denk dat het goed is dat je deze… 6 aug. '14
Rudie en Imelda Bram wij wensen je heel veel sterkte in deze moeilijke… 6 aug. '14
Miep Hartman Ik wens je heel veel sterkte. Dit is te heftig om… 6 aug. '14
Lydia Een ingrijpende keuze Bram, maar goed dat je deze… 6 aug. '14

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende »