Reacties

Reacties 301 - 350 van 703

Naam Reactie Datum
Gerard en henny Dag Bram eindelijk kunnen wij jou nou ook volgen Wat… 23 apr. '16
Ben Je gaat als een speer Bram! Leuk dat uit het verhaal… 22 apr. '16
Piet Overduin BESTE Bram, voor het eerst je blog gelezen.Je bent… 22 apr. '16
Jenny Wat een "rijke en inhoudelijke reisverhalen"… 20 apr. '16
Rudie en Imelda Een intensieve wandeling deze keer met heel veel geschiedenis… 20 apr. '16
Ali en Cock Geweldig Bram. Weer genoten van je verhaal. Je ziet… 19 apr. '16
Bep Oudshoorn Vandaag kwam ik een reiszegen tegen die ik wil delen… 19 apr. '16
Miep Hartman Ook ik volg jouw verhaal met belangstelling. 5 mei… 19 apr. '16
Andries en Alie Dank voor je verhaal, op weg naar Bari. Niet het makkelijkst… 19 apr. '16
Jaantje en Ben Hallo Bram, We hebben weer genoten van je vervolgverhaal… 19 apr. '16
Wil Leeman Ik lees met plezier je reisverslagen,het doet me denken… 18 apr. '16
Anne-Marie Wat een mooi teken, zo'n stapel stenen als letterlijke… 18 apr. '16
Dorie vd Brink Ik volg je met veel bewondering en wens je alle goeds… 18 apr. '16
Karin Dag Bram, Mooi om je verslagen te lezen. Het geeft… 18 apr. '16
Wouter Schraven Hoi Bram, wat een onderneming weer. Tussen de regels… 18 apr. '16
Paula ach Bram, wat zal de hitte vermoeiend voor je zijn!… 18 apr. '16
Marchien enkelaar lenten Bedankt Bram, het was denk ik een vermoeiende, zware… 18 apr. '16
Johan Siebelink Ik heb veel bewondering voor U. Wat een onderneming.… 18 apr. '16
Jenny Dag Bram, Met veel plezier lees ik weer je reisverhalen.De… 16 apr. '16
Anne-Marie Dag Bram, met veel plezier volg ik je verhalen weer.… 16 apr. '16
Marchien enkelaar lenten Lieve Bram, met veel interesse heb ik je laatste verhaal… 15 apr. '16
Hans en Beatrix Salute Bram, Imponerend voor jou en indrukwekkend… 15 apr. '16
Dineke Ha Bram, wat een mooi verhaal weer. Die Isiscultuur… 13 apr. '16
Rita Denkers In het begin van onze wandelingen was ik erg bang… 12 apr. '16
Paula lieve Bram, dankjewel voor al weer een verhaal vol… 12 apr. '16
Bram Weer een mooi verhaal, Bram. We krijgen door jouw… 12 apr. '16
Dit en Piet Bongers Dag Bram, Leuk weer van je te horen. Ja met die honden… 12 apr. '16
Kees van Otterlo Dag Bram, Wat een mooie verhalen weer. Het lijkt me… 12 apr. '16
Marchien enkelaar lenten Lieve bram, Hoe heel verschillend reageren mensen… 7 apr. '16
Paula lieve Bram, Dankjewel voor jouw tweede verhaal, zo… 7 apr. '16
Miep Hartman Hoi Bram, Wat leuk om jouw verslag mee te kunnen lezen.… 7 apr. '16
Jeanette Hey Bram, Je bent lekker op weg hoor en maak al veel… 7 apr. '16
Dorie vd Brink Hallo Bram wat leuk om met je mee te reizen ,Jeruzalem… 6 apr. '16
Mirjam Hoi (ome) Bram, Ik vind het erg leuk en inspirerend… 6 apr. '16
Hans en Beatrix Hoi Bram, Leuk je verhalen te lezen. Vooruit.... we… 6 apr. '16
Andries en Alie Dag Bram, wat een mooie woorden kreeg je mee van deze… 6 apr. '16
Rudie en Imelda Hoi Bram. Niet leuk dat er geen bewegwijzering op… 6 apr. '16
Dineke Leuk, Bram hoe je het getoeter op verschillende manieren… 6 apr. '16
Coby wattel Ha Bram, luister maar naar de bemoediging: hou vol… 6 apr. '16
Rita Denkers Die herkenbaarheid is zo leuk, ik wandel helemaal… 6 apr. '16
Kees van Otterlo Dag Bram, Al 2 geweldige verhalen. Waar haal je de… 6 apr. '16
Marchien enkelaar lenten Er ging wat mis. Mijn schrijven aan jou was verdwenen… 5 apr. '16
Marchien enkelaar lenten Dag Bram wat een mooie begin van je reis. In gedachten… 5 apr. '16
Rita Denkers 5 april 2016 Het is inderdaad flink klimmen, de foto… 5 apr. '16
Ali en Cock Hoi Bram, wat heerlijk om mee te mogen lopen met jouw… 5 apr. '16
Rudie en Imelda Hallo Bram, We genieten weer van je mooie reisverslag… 5 apr. '16
Dit en Piet Bongers Hallo Bram, Je 5e dag lopend onderweg alweer. Je gaat… 5 apr. '16
Marieta Voor Bram, "zing en trek verder!" Alle Goeds,… 5 apr. '16
Marja Visser -De Bruin Hallo Bram, wat byzonder toch, heel fijn dat ik je… 5 apr. '16
Jeanette Hey Bram, Het is bijna alweer een week geleden, dat… 5 apr. '16

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende »  ...