Het ritme gevonden.

13 juli 2014 - Zudausques, Frankrijk

De afgelopen week stemt mij tevreden. De spierpijn van het begin is over en ik heb genoeg energie. Medewandelaars heb ik nog niet gezien, laat staan gesproken. In een auberge hoorde ik van een Canadees stel die met drie kinderen op weg zijn naar Rome. Ze leggen dagelijks 30 km af! In dezelfde auberge een demonstratie gehad van een pianola, zie video. Bedankt voor alle ondersteuning. De verhalen zijn niet lang, maar als je vragen hebt, laat het gerust weten. Au revoir!

1. Anne-Marie:
    13 juli 2014
    Hallo Bram,

Goed om weer van je te horen. En te horen dat het goed gaat. Elke dag een stukje! Adieu!
  2. Marja:
    13 juli 2014
    Fijn dat het lekker loopt Bram! Geniet ervan.
  3. Jacqueline Vink:
    14 juli 2014
    Zet hem op Bram, en geniet van elke stap!
  4. Wouter Schraven:
    Hoi Bram,
    Leuk om je te volgen op jouw pelgrimage. Heb het goed en geniet van de rust en de natuur. Wellicht zal het ook wel eens confronterend stil zijn in en om je heen. Ik wens jou veel goede en zegenrijke momenten.
    Wouter Schraven
  5. Rudie en Imelda:
    Hoi Bram,
    Leuk om weer iets van je te lezen. Ga zo door en geniet er van.

Groetjes van Ko en Rudie
  6. Crina van Belzen:
    15 juli 2014
    Hai Bram,
    dank voor je 2e verslag, leuk dat filmpje over die pianola. Zijn ook te vinden in het Utrecht museum van speelklok tot pyrement, wat je ongetwijfeld weet. Je zit lekker in je ritme ? Fijn geen last meer van stijve spieren. Hoeveel km loop je gemiddeld per dag ? Kun je gemakkelijk een slaapplek vinden ?
    Heb je al meer pelgrims ontmoet ?
    Hartelijke en spirituele groet,
    Crina
  7. Jenny:
    16 juli 2014
    Leuk om weer wat van je te horen. Het gestuurde filmpje van de pianola was ook leuk.
    Geniet van het verdere vervolg van je reis.
    Ik zie uit naar het volgende reisverslag.
    Het ga je goed.
    Hartelijke groet van Jenny