Pianola

13 juli 2014 - Zudausques, Frankrijk

Een pianola heeft een mechaniek, waarbij je met trappers een rol aandrijft. Als de rol draait klinkt de muziek vanzelf.

1. Miep Hartman:
    13 juli 2014
    Dag Bram, wat heerlijk dat je door het "zeer-doen" heen bent.
    En nu genieten van de natuur en cultuur. Pelgrimeren......de gedachten laten gaan. Ik ben in gedachten bij je. Ik weet precies hoe het is om zo te wandelen en het enige waar je aan moet denken is: "heb ik genoeg eten in mijn rugzak om straks op te kunnen eten en waar zal ik vannacht slapen?"
    Ik kijk al uit naar je volgende verslag.
    Dag hoor, groet van Miep.
  2. Andries en Alie:
    13 juli 2014
    Hallo lieve wandelaar! Zo te lezen kun je in alle rust aan je nieuwe dagritme wennen. Je gedachten en voeten laten gaan......
    Groet van Andries en Alie
  3. Feri en Ankie.:
    21 juli 2014
    Hallo buurman Bram, hebben je reisverslag gelezen.
    Wensen dat je zonder al te veel problemen je wandeltocht kunt voortzetten,en vooral veel moois kunt zien.
    Hartelijke groeten Ank en Feri.
  4. Tilly Koetsier:
    22 juli 2014
    Goedemorgen Bram,
    Wat geweldig dat we je zo kunnen volgen! Alle goeds toegewenst en het moet voor jou toch ook een heerlijk idee zijn dat we met zovelen bij je zijn. Gelukkig maar dat ik niet met je mee loop, het zou niet te garanderen zijn dat je dit jaar nog in Rome aankomt. Valt er nog iets te lachen onderweg of is het allemaal zeer ernstig? We kijken uit naar je volgende verslag, groeten, Bert en Tilly.