Onderbreking

5 augustus 2014 - Saint-Loup-sur-Aujon, Frankrijk

Morgen hoop ik Langres te bereiken. Daarna neem ik de trein via Parijs naar Rotterdam en keer terug. Zwager Henk (broer van Nel) is afgelopen week ernstig ziek opgenomen, geopereerd maar zal niet meer herstellen. Ik vind het moeilijk om daar nog langer alleen mee te lopen en hoop hem nog te kunnen bezoeken. Ik laat het uiteraard weten als de reis later wordt voortgezet.

1. Carel Weijers:
    Sterkte Bram!!
  2. Nel Rijneveld:
    Beste Bram,
    Sterkte met alles wat nu gebeuren gaat.
    hartelijke groet,
    Nel
  3. Wouter Schraven:
    5 augustus 2014
    Dat is moeilijk Bram en begrijpelijk dat dit zwaar is om dan alleen te verwerken. Sterkte. Wouter en Gerjanne
  4. Dineke:
    5 augustus 2014
    Ha lieve Bram, ja dat lijkt me zwaar om er zo in je eentje mee te zijn. En om daarnaast te beseffen dat je hem dan mogelijk niet meer zult zien. Wij wensen je kracht om te doen wat je moet doen. Heel sterkte. Liefs Frank en Dineke
  5. Marianne de Bruin-van Oort:
    Heel veel sterkte Bram!
    Hartelijke groet van Rob en Marianne
  6. Jannie Bos:
    5 augustus 2014
    Goed dat je dit gaat doen,Bram. Heel veel sterkte gewenst.
    Hoop dat je t.z.t. alsnog je reis kunt afmaken.
    Hartelijke groet van Jannie Bos
  7. Wil Leeman:
    Beste Bram,

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Hartelijke Groet, Wil Leeman.
  8. Andries en Alie:
    Triest bericht, Bram. Veel moed gewenst van ons beiden, Andries en Alie
  9. Lydia:
    6 augustus 2014
    Een ingrijpende keuze Bram, maar goed dat je deze dan ook gewoon neemt. Heel veel sterkte en alle goeds, Lydia
  10. Miep Hartman:
    6 augustus 2014
    Ik wens je heel veel sterkte. Dit is te heftig om alleen te moeten verwerken langs het "pad", dat je loopt!
    Lieve groeten van Miep.
  11. Rudie en Imelda:
    6 augustus 2014
    Bram wij wensen je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Vriendelijke groeten van Ko en Rudie.
  12. Anne-Marie:
    6 augustus 2014
    Sterkte Bram. Ik denk dat het goed is dat je deze beslissing hebt genomen. Hartelijke groet, Anne-Marie
  13. Jenny:
    6 augustus 2014
    Bram ik wens je heel veel sterkte toe, in deze moeilijke tijd.

Lieve groet,
    Jenny
  14. Cees van oort:
    Dag Bram,
    We wensen je veel sterkte.
    Mogelijk zien we elkaar in Lopik.
    Hartelijke groet
  15. Anja van der Oest:
    Hallo Bram,

heel veel sterkte voor nu en wat komen gaat. Ik begrijp dat je daarvoor je reis onderbreekt.
    Alle goeds en hartelijke groeten!
  16. Ali en Cock:
    6 augustus 2014
    Wat een tegenvaller Bram, op alle fronten! We zijn net terug van vakantie en we lezen net pas al je verhalen. We hebben het enorm met je te doen! Veel kracht gewenst van ons.
    Liefs Ali en Cock
  17. John van zeeland:
    6 augustus 2014
    Hallo Bram, ik vind het een wijs besluit dat je terug komt naar Nederland, sterkte voor nu en de toekomst voor jullie.

Groeten John
  18. Ida:
    7 augustus 2014
    Beste Bram, het is fijn om je blog te lezen en te horen hoe het je vergaat. Mooie verhalen! Nu een andere belangrijke weg te gaan. Sterkte!
  19. Feri en Ankie.:
    Hallo buurman Bram,
    Er zijn veel paden die je als mens moet bewandelen,
    Zo ook dit moeilijke.
    Veel sterkte gewenst.
  20. Dit en Piet Bongers:
    Dag beste Bram,
    Zojuist je bericht gelezen. Erg jammer dat het zo loopt, maar helemaal begrijpelijk. Het lijkt ons ook een goede beslissing die je nu gemaakt hebt. Veel sterkte. Hopelijk later een vervolg. We denken aan je.
    Hartelijke groet,
    Dit en Piet
  21. Coby wattel:
    Dag Bram,
    Goed dat je terugkomt of misschien al terug bent. Dit is te zwaar om daar zo alleen mee te blijven lopen. Hoop je zaterdag te ontmoeten!
    Sterkte en hartelijke groet van ons beiden.
    Coby
  22. Andre en cobi v.d. toorn:
    Dag Bram.
    Je bericht gelezen,we wensen je veel sterkte voor nu en de komende tijd.
    Hartelijke groet Andre en Cobi.
  23. Arie en Jeanette den Hoed:
    8 augustus 2014
    Dag Bram,
    Vanmorgen de advertentie in Trouw gezien. Gecondoleerd met het overlijden van je zwager.
    We wensen je sterkte deze dagen en hopen dat je op een later moment je reis weer kunt vervolgen. Hartelijke groet, J. en A
  24. Crina van Belzen:
    8 augustus 2014
    Beste Bram,
    Ja een plotselinge ziekte en sterven van Henk, jouw zwager en onze neef. Logisch dat je terugkeert. Ik zie je vast morgen op de begrafenis in Dronten. Sterkte en ik ben benieuwd of en wanneer je verder reist. Hartelijke groet
    Crina van Belzen
  25. Jenny:
    9 augustus 2014
    Bram,

Gecondoleerd met het verlies van je zwager, sterkte gewenst.

Groet,
    Jenny
  26. Dit en Piet Bongers:
    10 augustus 2014
    Bram, gecondoleerd met het overlijden van je zwager Henk. Het is fijn voor je familie dat je nu bij hen bent. Veel sterkte toegewenst en we hopen voor jou dat je je reis binnenkort kunt vervolgen. Hartelijke groet, Piet en Dit
  27. Gert van der Schoor:
    11 augustus 2014
    Gecondoleerd Bram. Heel triest dat je voettocht op deze manier wordt onderbroken. Sterkte gewenst.
  28. Jacqueline Vink:
    12 augustus 2014
    Lieve Bram,
    Net terug van vakantie lees ik al je reisverhalen. Wat een triest bericht, ik wens je alle sterkte toe.
    Hel goede beslissing om even terug te gaan naar je familie.
    Nu zet je je weg weer voort, wat ben je toch sterk. Zet hem op, wij volgen je op de voet via je blog. En we denken aan je,
    Groetjes Jacqueline
  29. Marian Berg:
    17 augustus 2014
    Gecondoleerd Bram met het overlijden van je zwager, maar wat fijn dat je de mogelijkheid had om terug te komen om samen met de familie te zijn. Nu weer doorgaan..... houd moed, we leven met je mee.
    Groet, Joost en Marian