Reacties

Reacties 151 - 200 van 703

Naam Reactie Datum
Marchien enkelaar lenten Dag Bram, wat gaf je weer prachtig weer hetgeen je… 28 apr. '17
Wil Leeman Wat mooie ervaringen, ik geniet van je reisverslagen,… 28 apr. '17
Anne-Marie Dag Bram, mooi verhaal weer. Bijzonder om zo door… 28 apr. '17
Dorie vd Brink Mooi weer van je te horen !we reizen mee ,!! Alle… 27 apr. '17
Margo de Kok Beste Bram, Van harte wil ik jou in alle opzichten… 27 apr. '17
Johan Siebelink knappe prestatie; veel succes met de rest van de voettocht 27 apr. '17
Gerard en henny Dag Bram,, met veel genoegen je reisverslag weer gelezen.Zo… 25 apr. '17
Jaap Bosma marcuscantorij Ha Bram, hebben ze daar ook orgels? Goede reis Jaap 25 apr. '17
Dit en Piet Bongers Hallo Bram, Leuk je eerste bericht te lezen en ook… 24 apr. '17
Rudie en Imelda Hoi Bram, Fijn dat je weer echt aan de wandel bent.… 24 apr. '17
Jaantje en Ben We hebben met plezier je eerste wederwaardigheden… 23 apr. '17
Jacqueline Vink Ha Bram, Goed om te lezen dat je weerop weg bent.… 23 apr. '17
Rita Denkers Bart, ik loop het weer helemaal mee. Veel plezier… 23 apr. '17
Frea Beste Bram! Hartelijk dank voor je verhaal en de foto's!… 23 apr. '17
Bram Een mooi begin. Alle goeds gewenst op jouw verdere… 22 apr. '17
Marchien enkelaar lenten Beste Bram, Fijn dat je ons weer deelgenoot maakt… 22 apr. '17
Marrie De Bruijn Fijn iets van je te vernemen. Ziet er goed uit! Nog… 22 apr. '17
Wilfried Beste Bram, je toont wederom je gedrevenheid in het… 22 apr. '17
Wil Leeman Geniet van al het moois daar, en van alles wat nog… 22 apr. '17
Anne-Marie Dag Bram, fijn om te horen dat je goed van start bent… 22 apr. '17
Rien Verwijs Mooi verslag en impressie van je tocht en van de streek. 22 apr. '17
Marian Berg Beste Bram, Wat leuk om wat van je te horen. Een zware… 22 apr. '17
Crina van Belzen Leuk om te lezen 22 apr. '17
Dineke Lieve Bram, de foto's laten zien dat je in een… 22 apr. '17
Miep Hartman Oh Bram, ik krijg heimwee! Wat een mooi land! De spieren… 22 apr. '17
Crina van Belzen Lieve Bram, Wat goed om je reisverhaal te lezen. 500… 22 apr. '17
Coby wattel Fijn om wat van je te horen Bram en te weten, dat… 22 apr. '17
Nel Rijneveld Beste Bram, bijzonder om je eerste indrukken te lezen.… 22 apr. '17
Werkman Leuk om je eerste verslag weer te lezen. In gedachten… 22 apr. '17
Willemijn Roodbergen Beste Bram, Hopelijk heb je een mooie start gehad… 19 apr. '17
Andries en Alie Dag Bram. Vandaag begint het vervolg van je pelgrimstocht.… 17 apr. '17
Frea Hi Bram, heel veel genoegen gewenst op deze reis!!!!… 17 apr. '17
Anne-Marie Ik zal je verhalen met veel plezier weer volgen. Behouden… 16 apr. '17
Janny Reinstra Hierbij heb ik me aangemeld omdat ik graag je verhalen… 15 apr. '17
Rudie en Imelda Beste Bram, we wensen je alle goeds, veel gezondheid… 15 apr. '17
Ans Bram, een mooie voet tocht met veel mooie ontmoetingen… 14 apr. '17
Gerard en henny Bram, niet meer "zwaaien niet meer een"bakje"doen,maar… 14 apr. '17
Ellis Spiesl Beste Bram, Ik leef met je mee en hoop dat de reis… 12 apr. '17
Frank Mannens Pace e bene 12 apr. '17
Agnes Stekelenburg Ga met God en Hij zal met je zijn. 11 apr. '17
Dit en Piet Bongers Beste Bram, Nog èèn week.......dan gaat je volgende… 10 apr. '17
Anneke Fleurke Beste Bram, Een goede reis. Dat je kracht mag putten… 9 apr. '17
Aart de Kort Ha Bram, wens je een voorspoedige reis. Istanbul is… 8 apr. '17
Dorie vd Brink Met veel respect wensen Bep en ik je 'n heel… 7 apr. '17
Bep Oudshoorn Ha Bram Goed dat je verder je reis vervolgd om hem… 7 apr. '17

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...