Reisblog is aktief

10 juni 2014 - Lopik, Nederland

Mijn voorgenomen voetreis naar Rome gaat binnenkort van start! Dit wil ik nu ook al mijn Facebookvrienden laten weten. Na een ruime voorbereidingstijd moet het er nu van komen. En je kunt mij volgen op www.voetreisrome2014.reislogger.nl In mijn Profiel vertel ik over mijzelf en over mijn reis. Je kunt klikken op reisverhalen en foto's. Als je wilt kun je reageren.En je kunt je aanmelden voor nieuwe reisverhalen. Deze onderneming begint op 6 juli a.s. in Canterbury.

1. Ali en Cock:
    10 juni 2014
    Geweldig Bram, dat je dit mag doen! Heb vertrouwen, geniet, bon camino, buen camino! Het ga je goed, het allerbeste gewenst. Hartelijke groet, Cock en Ali
  2. Crina van Belzen:
    11 juni 2014
    Beste Bram,

Wat heerlijk lijkt me dat, zo'n voetreis. Ik wens je toe dat je verwachtingen uitkomen en dat je het goed hebt. Hartelijke groet, Crina van Belzen Utrecht
  3. Bertha Stigter:
    13 juni 2014
    Hallo Bram,

Wat een uitdaging! Ik wens je veel succes en wil je reisverslag graag volgen.
  4. Fredy Schild:
    15 juni 2014
    Wat een geweldige onderneming!!Veel succes, sterkte en ik zal kaarsjes branden. Kom veilig aan en weer thuis!!
  5. Gerard de Graaf:
    18 juni 2014
    Hoi Bram, knap hoor, een voetreis van meer dan 2000 kilometer, wens je heel veel succes!
  6. Jenny:
    28 juni 2014
    Bram een goede reis en ik volg graag je reisverslagen

Hartelijke groet,
    Jenny
  7. Fredy Schild:
    28 juni 2014
    Goede reis!
  8. Jeroen 't Hart:
    30 juni 2014
    Beste Bram, gisteren voorlopig voor de laatste keer genoten van je orgelspel. Omdat ik meteen wegmoest kwam het er niet van afscheid te nemen. Dus nu maar een virtuele handdruk. Ik wens je een zegenrijke tocht en alle goeds in die komende tijd, en daarna een behouden thuiskomst. En ik probeer je verslagen op de voet te volgen.
    Hartelijke groeten,
    Jeroen
  9. Karin:
    30 juni 2014
    Beste Bram,
    Ik wens je veel inspirerende ontmoetingen op je tocht. Kom veilig aan bij Franciscus. Ben benieuwd naar je reisverhaal en ga je blog zeker volgen. Gods zegen gewenst, Karin
  10. An en Folkert van der Ploeg:
    2 juli 2014
    Beste Bram
    Fijne wandeltocht. We gaan je volgen. Tot ziens in de Rank.
    Vriendelijke groet,
    An en Folkert van der Ploeg
  11. Gert van der Schoor:
    Beste Bram,
    Inmiddels ben je aan je reis vertrokken. Heel veel succes!

Met groeten,
    Gert v.d.Schoor
  12. Gert van der Schoor:
    6 juli 2014
    Excuses voor de fout in voorgaand bericht. Inderhaast geschreven.

Moet dus zijn:"Inmiddels ben je aan je reis begonnen".

Gert.
  13. Ali en Cock:
    6 juli 2014
    Voor morgen goede reis Bram!! Spannend! Maar je wilde het ook graag! Veel plezier, we zullen aan je denken.
  14. Arie en Jeanette den Hoed:
    8 juli 2014
    Dank voor je kaart! We wensen je een heel mooie, inspirerende tocht en zijn benieuwd naar je verhalen.
    Vaya con Dios!