Volgend verhaal.

19 juli 2014 - Péronne, Frankrijk

De afgelopen dagen ben ik langs vele oorlogsgraven gekomen van WO I. Het meest indrukwekkend was het monument van Notre Dame de Lorette bij Ablain Saint Nazaire. Tienduizenden Franse soldaten liggen hier begraven. Vandaag bezocht ik het Musée de la Grande Guerre in Péronne. Een indrukwekkende eigentijdse expositie.
In het begin liep ik vaak in regen en wind, nu is het erg warm. Ik ben een keer ernstig verdwaald, de Fransen vinden het moeilijk om de weg uit te leggen aan een voetganger, zelf zitten ze meestal achter het stuur. En ik ben een keer in het bos uitgegleden en in een modderpoel gevallen. Niets van dit alles ontmoedigt mij, elke dag is opnieuw een genoegen.

1. Carel Weijers:
    19 juli 2014
    Hoi Bram, Wat een mooie uitdaging! Heel veel succes en mooie ontmoetingen!
  2. Fredy Schild:
    20 juli 2014
    Geweldig Bram, goede reis verder en bedankt dat je dit wil delen met ons, met mij.
  3. Jannie Bos:
    20 juli 2014
    Dag Bram, interessant om je verhaal te lezen. Veel wandelplezier.
  4. Jantine:
    Hoi Bram,
    Leuk om je zo te kunnen volgen op je weg. Alle goeds gewenst!
  5. Andries en Alie:
    20 juli 2014
    Hallo Bram, goed om te horen dat je ondanks de wat "mindere" belevenissen toch goede moed houdt en ervan geniet! Wij hebben het museum in Peronne enige tijd geleden ook bekeken, indrukwekkend. Warme groet uit een warm Lopik
  6. Hans en Beatrix:
    21 juli 2014
    Beste Bram,
    Op de kaart te zien bevind je je in de buurt van Reims.
    Ik neem aan dat de kathedraal daar ook wordt aangedaan. Het zal je een kick geven en hopelijk moed en inspiratie voor het vervolg van de reis.
    Wij weten ons met je verbonden. Groet, Beatrix en Hans Koops
  7. Lydia:
    21 juli 2014
    Fijn om te lezen dat je je niet laat ontmoedigen, Bram! Een heel goede reis verder gewenst! Lydia
  8. Cees van oort:
    22 juli 2014
    Dag Bram,
    Vanuit Venetië een groet van Cees en Jeanette,
    We hopen binnenkort de mozaïeken van Ravenna te zien.
    We wensen je een voorspoedig vervolg van je reis.
    Tot ziens
  9. Dit en Piet Bongers:
    25 juli 2014
    Hallo Bram,
    We vinden het boeiend je reisverhalen te lezen. Je bent een echte doorzetter, maar dat wisten we natuurlijk al. Je hebt al weer enkele heftige ervaringen opgedaan. We hopen dat het vervolg van je route zonder grote hindernissen verloopt en wensen je heel veel wandelplezier en sterkte als dat nodig. Volgende week ben je jarig. Hoe ga je dat vieren?
    Je zult dan wel het een en ander aan reacties binnen krijgen.

Hartelijke groet,
    Dit en Piet
  10. Andre en cobi v.d. toorn:
    31 juli 2014
    Hallo Bram vanuit een warm Lopik volgen wij je reisverslag,bijzonder om te lezen we wensen je veel wandel plezier en we feliciteren je met je verjaardag!
    hartelijke groet van ons.