Reacties

Reacties 451 - 500 van 703

Naam Reactie Datum
Jenni Schuldink Beste Bram, De moderne media is niet altijd een zegen… 29 sep. '14
Bram Mooi om te lezen hoe je alles ervaart en verwerkt.… 29 sep. '14
Kees van Otterlo Geweldig hoe je het tot nu toe doet. Sterkte met het… 29 sep. '14
Wil Leeman Beste Bram, Je bent er bijna,nog even volhouden.Dan… 29 sep. '14
Corrie van den Berg- Veenvliet Dag Bram, Je bent al heel ver gekomen, sterkte met… 29 sep. '14
Dit en Piet Bongers Dag Bram, We zijn net weer terug uit Rome en omgeving… 25 sep. '14
Marchien enkelaar lenten Dag Bram, Wat een bijzondere ervaring die je leven… 25 sep. '14
Marieke Ha Bram, wat een bijzonder verhaal! Dankjewel! Ik… 25 sep. '14
Marchien enkelaar lenten In het boek " Het zevenvoudige pad van Franciscus… 25 sep. '14
Ko en Rudie Beste Bram, wat is dit een bizar maar o zo`n mooie… 24 sep. '14
Coby wattel Hallo Bram, Bijzonder verhaal door bijzondere ontmoetingen.… 23 sep. '14
Jenny Goedenavond Bram, Bedankt voor je bijzonder pelgrimsverhaal,… 22 sep. '14
Fredy Schild Mooi verhaal op zich, maar ik heb de titel/schrijver… 22 sep. '14
Paula Och Bram, wat een bijzonder verhaal. Dank daarvoor… 22 sep. '14
Andries en Alie Lieve Bram, inderdaad is het een heel apart boek.… 22 sep. '14
Erica Visman Hallo Bram, Op mijn tocht naar Rome heb ik twee boeken… 22 sep. '14
Dineke Synchroniciteit. Toeval bestaat niet. Een prachtig… 22 sep. '14
Marianne de Bruin-van Oort Bram, wat een bijzonder pelgrimsverhaal! Wat heb je… 22 sep. '14
Ali en Cock Hoi Bram, Ik las in je bericht vanuit Toscane over… 21 sep. '14
Ko en Rudie Hoi Bram, fijn dat je momenteel zo`n goede motivatie… 19 sep. '14
Wouter Schraven Ha die Bram, Dank voor jouw reisverslag elke keer… 19 sep. '14
Miep Hartman Wat een mooie "blessing!" heb je mee gekregen.(… 19 sep. '14
Kees van Otterlo Het was even rustig van mijn kant, wij waren op vakantie… 19 sep. '14
Wil Leeman Hoi Bram, Wat mooi allemaal, vooral dat gedichtje.… 19 sep. '14
Jacqueline Vink Hoi Bram, Wij zijn zelf deze zomer in Toscane op vakantie… 19 sep. '14
Jaantje en Ben Je schiet al lekker op. Zo'n 5 jaar geleden hebben… 19 sep. '14
Jenny Goedemorgen Bram, Met een kopje koffie erbij lees… 15 sep. '14
Paula Dankjewel Bram voor weer zo'n fijn verslag. Ook… 15 sep. '14
Bram Een mooi verslag, Bram. Mooi om te lezen over verschillende… 15 sep. '14
Dit en Piet Bongers Hoi Bram, We zijn weer helemaal op de hoogte gebracht… 15 sep. '14
Jacqueline Vink Hoi Bram, Mooi verslag weer. Mooi om te lezen dat… 15 sep. '14
Jaantje en Ben Fijn om je reisverslag weer te lezen. Zo te zien liggen… 14 sep. '14
Andries en Alie Dag Bram, wat een ontzettend lief en mooi gebaar van… 14 sep. '14
Marianne de Bruin-van Oort Lieve Bram, leuk weer een reisverslag van je te lezen.… 14 sep. '14
Jenni Schuldink Dag Bram, Mooi om te lezen over de verschillende landschappen,… 10 sep. '14
Feri en Ankie. Hallo buurman Bram. Leuk om weer een reisverslag te… 9 sep. '14
Karin Hai Bram, je vordert gestaag lees ik. Lees je verslagen… 8 sep. '14
Crina van Belzen Lieve Bram, goed om te lezen. Mij raakt ook mensen… 8 sep. '14
Andre en cobi v.d. toorn Hallo Bram,met bewondering voor je, je verslag gelezen,… 8 sep. '14

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...